Faruk YARIŞ -Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, Yaz Sıcağında Yurttaşlara Reyhan Şerbeti İkram Etti.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, kentin köklü kültürel mirasının önemli unsurlarından biri olan geleneksel lezzetleri yaşatmak ve sıcak yaz günlerinde vatandaşlara serin bir mola sunmak amacıyla tarihi cami.html" class="etiket-link">Ulu Cami önünde reyhan şerbeti ikramında bulundu.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen etkinlik, vatandaşların yoğun olarak kullandığı Diyarbakır cami.html" class="etiket-link">Ulu Cami önünde gerçekleştirildi. Cuma namazı öncesi ve sonrasında kurulan stantlarda, belediye ekipleri tarafından vatandaşlara ve kenti ziyaret eden yerli ile yabancı turistlere reyhan şerbeti dağıtıldı.
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda gerçekleştirilen organizasyonda, Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı mutfağında hazırlanan geleneksel reyhan şerbeti yoğun ilgi gördü. Sıcak havanın etkisini artırdığı günlerde gerçekleştirilen ikram, vatandaşlardan tam not aldı.
Etkinlik kapsamında yalnızca ikram hizmeti sunulmadı. Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından belediyenin yürüttüğü çalışmalar ve hizmetler hakkında vatandaşlara bilgilendirmelerde bulunulurken, talep, öneri ve şikâyetler de dinlenerek kayıt altına alındı. Toplanan geri bildirimlerin ilgili birimlere iletilerek değerlendirmeye alınacağı belirtildi.
Reyhan şerbeti ikramından duydukları memnuniyeti dile getiren vatandaşlar, sıcak yaz günlerinde gerçekleştirilen bu anlamlı etkinlik nedeniyle belediye yetkililerine teşekkür etti.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi'nin, vatandaşlarla doğrudan iletişimi güçlendiren sosyal etkinlikler ile kentin kültürel değerlerini yaşatmaya yönelik çalışmalarını kentin farklı noktalarında sürdürmeye devam edeceği ifade edildi.
Yorumlar