Yasin GÜLER - İstanbul Eyüp Sultan’da bir pastanenin bodrum katında meydana gelen doğalgaz sızıntısı nedeniyle 5 çalışan tedavi altına alındı. Olay sonrası bölgede geniş güvenlik önlemleri alındı.
İstanbul’un Eyüp Sultan ilçesinde bir pastanenin bodrum katında meydana gelen doğalgaz kaçağı paniğe neden oldu. İlk belirlemelere göre sızıntıdan etkilenen 5 çalışan, olay yerine sevk edilen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.
Olayın ardından bölgeye çok sayıda itfaiye, polis ve belediye ekibi sevk edildi. Güvenlik güçleri, olası bir patlama riskine karşı çevrede geniş güvenlik çemberi oluştururken, alanın kontrollü şekilde boşaltıldığı bildirildi.
Yetkililer, gaz sızıntısının kaynağına ilişkin teknik inceleme başlatıldığını ve olayın nasıl meydana geldiğinin henüz netleşmediğini belirtti. İlk bulgular, bodrum katta gerçekleşen bir doğalgaz sızıntısına işaret ederken, olay sırasında tadilat veya teknik bir çalışma olup olmadığı da soruşturma kapsamında değerlendiriliyor.
Hastaneye kaldırılan 5 çalışanın sağlık durumuna ilişkin resmi bir açıklama yapılmazken, ekiplerin bölgede gaz sızıntısını tamamen kontrol altına almak için çalışmalarını sürdürdüğü öğrenildi.
Olayla ilgili polis ve teknik ekiplerin incelemeleri devam ediyor.
Yorumlar