Faruk YARIŞ - Kütahya’da Diyarbakır Rüzgârı: DBB’li Atletlerden Türkiye Şampiyonluğu
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Atletizm Kulübü sporcuları, Kütahya’da düzenlenen Aycan Önel U14 Türkiye Salon Şampiyonası’nda elde ettikleri derecelerle önemli bir başarıya imza attı. Türkiye’nin dört bir yanından gelen sporcuların mücadele ettiği organizasyonda DBB’li atletler kürsüde yer alarak Diyarbakır’ı gururlandırdı.
19-21 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen şampiyonada, Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı bünyesinde çalışmalarını sürdüren sporcular, 2 bin metre yürüyüş branşında madalya mücadelesi verdi.
Şampiyonanın en dikkat çeken isimlerinden biri olan Furkan Allihan, 10.22’lik derecesiyle kendi kategorisinde Türkiye şampiyonu olarak altın madalyanın sahibi oldu. Bir diğer başarılı sporcu Zelal Bekmez ise 10.30’luk derecesiyle Türkiye şampiyonluğuna ulaşarak Diyarbakır’a ikinci altın madalyayı kazandırdı.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi formasıyla yarışan Adar Bal da 11.00’lık derecesiyle Türkiye dördüncüsü olarak önemli bir başarı elde etti.
Kütahya’dan iki Türkiye şampiyonluğu ve bir Türkiye dördüncülüğü ile dönen DBB’li sporcular, şimdi gözlerini yeni organizasyonlara çevirdi. Başarılı atletler, farklı şehirlerde düzenlenecek şampiyonalara hazırlanmak amacıyla antrenman programları doğrultusunda çalışmalarını sürdürüyor.
Yorumlar