Faruk YARIŞ - 15 Bin Metrekarelik Yeni Otopark Alanıyla Hastane Yerleşkesindeki Yoğunluğun Azaltılması Hedefleniyor.
Kayapınar Belediyesi, her gün binlerce kişinin sağlık hizmeti almak için ziyaret ettiği Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi yerleşkesinde uzun süredir yaşanan otopark sorununa çözüm üretmek amacıyla çalışma başlattı.
Vatandaşlardan ve hastane yönetiminden gelen talepleri değerlendiren Kayapınar Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, hastane yerleşkesinde iki ayrı noktada toplam 15 bin metrekarelik alanda yeni otopark yapım çalışmalarına başladı.
Çalışmalar kapsamında ilk etapta moloz ve büyük taşların bulunduğu alanlarda temizlik ve çevre düzenleme işlemleri gerçekleştirildi. Ardından dolgu malzemesi serimi ve zemin iyileştirme çalışmalarına geçildi. Ekiplerin yoğun şekilde sürdürdüğü çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte hastane yerleşkesindeki araç yoğunluğunun önemli ölçüde azaltılması ve otopark kaynaklı sorunların büyük oranda giderilmesi hedefleniyor.
Özellikle Diyarbakır merkezinin yanı sıra çevre il ve ilçelerden gelen vatandaşların da yoğun olarak kullandığı Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde yeni otopark alanlarının hizmete girmesiyle hasta ve hasta yakınlarının ulaşım konusunda daha rahat bir süreç yaşaması bekleniyor.
Öte yandan Kayapınar Belediyesi, daha önce de hastane yerleşkesinde bulunan Onkoloji Bölümü ile Acil Servis giriş yollarında düzenleme, bakım ve asfalt çalışmaları gerçekleştirmiş, ayrıca yeşil alanlarda çevre düzenlemeleri yaparak bölgenin fiziki koşullarının iyileştirilmesine katkı sunmuştu.
Belediye yetkilileri, vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştıracak hizmet ve yatırımların sürdürüleceğini belirterek, kamusal hizmetlerin kesintisiz şekilde devam edeceğini ifade etti.
Yorumlar